کاروان راهیان نور مرکز تبریز با بدرقه مسئولین عازم مناطق عملیاتی شد. بازدید از مناطق عملیاتی روحیه جهادی و ایمان دانشجویان را افزایش می دهد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان آذربایجانشرقی :

کاروان راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز تبریز ، با همراهی و بدرقه مسئولین و خانواده های شهداء عازم بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور شد. 
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجانشرقی ، با تقدیر از زحمات بسیج دانشجویی و مسئولین دانشگاه در راستای هماهنگی و اعزام این کاروان دانشجویی گفت : حضور دانشجویان و نسل جوان انقلاب در مناطق عملیاتی و بازدید از این مناطق و آگاهی از رشادت ها و دلاوری های رزمندگان غیور اسلام که حتی اجازه تصرف یک وجب از خاک میهن عزیز اسلامی را به دشمن تا دندان مسلح ندادند ، باعث می شود روحیه جهادی و ایمان دانشجویان افزایش یافته و با تلاش وافر ادامه دهنده راه این عزیزان باشند که با خون خود و گذشتن از جان و مال خود باعث رشد درخت تنومند انقلاب اسلامی شدند. 
رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به عزت و عظمت خانواده های معظم شهداء و لزوم تکریم این قشر از جامعه ، گفت : کاروان راهیان نور دانشگاه پیام نور تبریز بنام شهید وحید فرهنگی والا نامگذاری گردیده است ، شهیدی که به مفهوم واقعی در خدمت نظام و انقلاب و اسلام بود و در نهایت با تاسی از شهدای دوران جنگ تحمیلی و ادامه دادن راه آنان به آرزوی خود که همانا شهادت در راه اسلام و نظام بود رسید .
ایشان با اشاره به شهدای مدافع حرم و عزت و عظمت این شهیدان ، گفت : امنیت و آرامش ایران در نا امن ترین منطقه جغرافیایی جهان به برکت خون این شهیدان است و همه ما مسئولین وظیفه داریم با ادامه راه این عزیزان و پیروی از فرمایشات مقام عظمای ولایت ( مدظله العالی ) کشور را در رسیدن به اهداف عالیه خود یاری نماییم و با اتحاد و همبستگی بیش از پیش باعث ذلت و خفت دشمنان قسم خورده نظام باشیم . 




 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر