تبریز میزبان دومین همایش ملی گردشگری دانشگاه پیام نور دومین همایش ملی گردشگری دانشگاه پیام نور به میزبانی آذربایجانشرقی برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان آذربایجانشرقی :

دومین همایش ملی گردشگری دانشگاه پیام نور به میزبانی استان آذربایجانشرقی و در شهر تبریز ، اردیبهشت ماه سال 97 برگزار خواهد شد. 



دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان با ابراز خرسندی از میزبانی این همایش ملی ، گفت : استان آذربایجانشرقی یکی از استانهای مستعد و با ظرفیت بالای گردشگری در کشور است و می توان با سرمایه گذاری و برنامه ریزی مناسب شاهد رشد و توسعه صنعت توریسم در این استان مهم کشور باشیم .
ایشان با اشاره به پتانسیل اجرایی بالای همکاران در دانشگاه پیام نور استان آذربایجانشرقی به دلیل برگزاری موفق چندین همایش ملی و بین المللی در سالهای گذشته ، گفت : امیدوارم بتوانیم با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود و با استفاده از تفاهم نامه هایی که با ادارات مختلف استان از جمله سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری تبریز و اداره کل آموزش و پرورش استان بسته ایم ،  شاهد حضور مهمانان و پژوهشگران از تمام نقاط و استانهای کشور بوده و میزبانی خوب برای این عزیزان باشیم .
رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به رویکرد تبریز 2018 و انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 ، گفت : با رایزنی های صورت گرفته دومین همایش ملی گردشگری دانشگاه پیام نور در تقویم اجرایی تبریز 2018 به عنوان یکی از پروژه های اجرایی مهم این رویداد ثبت گردیده و مسئولین استانی استقبال خوبی از این همایش ملی داشته اند .
دکتر معصومی با بیان ویژگیهای رویکرد تبریز 2018 و موقعیت مناسب برای معرفی توانمندیهای دانشگاه پیام نور در این رویداد بین المللی ، گفت : در کنار همایش ملی گردشگری ، اولین جشنواره عکاسی با موضوع تبریز 2018 نیز توسط دانشگاه پیام نور همزمان با همایش ملی برگزار خواهد شد که امیدواریم بتوانیم تاثیر گذاری دانشگاه پیام نور در موضوع تبریز 2018 و معرفی دانشگاه پیام نورو بالا بردن فرهنگ گردشگری و معرفی صنعت توریسم را از این راه تحقق بخشیم . 
ایشان با دعوت از پژوهشگران کلیه استانهای کشور جهت شرکت در این همایش ملی و نیز جشنواره عکاسی ، گفت : خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور در سراسر کشور پتانسیل بسیار بالایی برای انجام همایشهای ملی و بین المللی است و امیدواریم در این همایش و جشنواره به میزبانی دانشگاه پیام نور استان آذربایجانشرقی شاهد حضور حداکثری مهمانان از استانها و دانشگاههای کشور باشیم . 






 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر