اخبار
1401/11/12 چهارشنبه
دکتر جمال پور در رویداد انتقال تجربه در حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه:
روابط عمومی، فرهنگ ساز و پیشانی هر سازمان/ لزوم انتقال تجربه به نسل جدید برای آینده ای بهتر

.

دکتر میکائیل جمال پور در رویداد انتقال تجربه در حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه با عنوان «تجربه ای نو» با حضور فعالان مطرح حوزه ارتباطات که در دانشگاه پیام نور مرکز تبریز برگزار شد، به اهمیت انتقال تجربه در حوزه ارتباطات اشاره کرد و گفت:

همکاران بسیاری در حوزه های مختلفی همچون صنعت، فرهنگ، اموزش و... سال ها کار می کنند، بعد از سی سال و بازنشستگی با رفتن از اداره کوله باری از تجربه های تلخ و شیرین از یک مجموعه را با خود می برند و متاسفانه این تحربیات ارزشمند به نسل بعدی آنها منتقل نمی شود. وی با بیان اینکه این نشست قدمی برای تحقق انتقال تجربه در حیطه رسانه و روابط عمومی است، افزود:

تجربه باید به اشتراک گذاشته شود و جلسات، نشست ها و همایش ها با این محوریت ها باید تداوم داشته باشد چرا که هر روز در حال تجربه اتفاقات جدیدی هستیم. رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به اینکه شاهد چرخش و شکاف نسل هستیم، ادامه داد:
تجربه گذشتگان باید به نحوی به نسل جدید ارائه شود تا روز به روز شاهد پیشرفت مجموعه باشیم و جوانی که تازه وارد عرصه می شود بتواند با استفاده از تجربه نسل گذشته آموزه های خود را پیش ببرد.
وی اضافه کرد: دانشجویان بیشتر از احساس نیاز به دانش استادان به تجربه آنها نیاز دارند تا به موفقیت دست یابند. دکتر جمال پور با بیان اینکه پیشانی هر سازمان روابط عمومی است، گفت: متاسفانه آنگونه که باید و شاید به روابط عمومی ارزش قائل نشده و توجه نکردیم، روابط عمومی تیمی است که کل بار سازمان را به دوش می کشد و چهره سازمان می شود. وی در ادامه به اهمیت انتقال فکر، رفتار و تجربه در چنین نشست هایی اشاره کرد و افزود: هر تجربه که مطرح می شود، عنوان یک پایان نامه و پژوهش است. جمال پور در انتها خاطرنشان کرد: روابط عمومی هر سازمان فرهنگ ساز ان مجموعه است. شایان ذکر است رویداد «تجربه ای نو» به همت انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی و با همکاری دانشگاه پیام نور استان در تالار علامه جعفری مرکز تبریز برگزار شد

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر