آموزش
1402/10/7 پنجشنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی؛
رسالت و ماموریت دانشگاه پیام نور منحصر بفرد است

.

دکتر جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در جلسه تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور بناب؛ رسالت و ماموریت دانشگاه پیام نور را منحصر بفرد خوانده و افزودند: با توجه به شرایط پذیرش و کیفیت آموزشی مطلوب دانشگاه، استقبال از این نوع سیستم و ادامه تحصیل در آن همواره روند افزایشی داشته است.
 دکتر جمال پور در این جلسه منابع انسانی را ثروت عظیم کشور دانسته و گفتند؛ مدیران کشور ملزم به پایبندی به تعهدات و مردمداری هستند، چرا که در قبال خون شهدا و امنیت حاصله در قبال فداکاری آنان مسئولیم.
 ایشان دانشگاه پیام نور را مجری عدالت آموزشی در کشور خوانده و بر تقویت آن توسط دولت و مجلس تاکید نموده و ادغام برخی مراکز و واحدهای پیام نور را در راستای تمرکز و افزایش کیفیت خدمات اموزشی عنوان کردند.
 دکتر جمال پور نقش دانشگاه پیام نور در راستای تحکیم جایگاه علوم اسلامی و انسانی را تشریح نموده و سرفصل، منابع و کتب پیام نور را غنی دانستند.
 سرپرست دانشگاه پیام نور استان همچنین با اشاره به ظرفیت علمی و فرهنگی بناب؛ افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی و استفاده از ظرفیت همکاران را ضروری دانسته و بر تلاش برای جذب دانشجوی خارجی و افزایش شعب خارجی در کشورهای اسلامی و همسایه تاکید نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر